Kurumsal

Misyon & Vizyon

 

MİSYONUMUZ

Hasta ve çalışan güvenliği, hasta ve çalışan memnuniyeti önceliğiyle bilimsel temele dayalı güvenilir, ekonomik, hızlı, kaliteli ve güler yüzlü sağlık hizmeti vermektir.

 

VİZYONUMUZ

Kalite kültürünü tüm uygulamalarda yaşama geçiren, hasta haklarına saygılı, hastane hizmetlerini ileri tıbbi, teknolojik ve idari uygulamalar ile en iyi şekilde  gerçekleştiren, toplumun özlediği, güvenilir, kaliteli, verimli ve tercih edilen referans bir hastane olmaktır.

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

      Sağlık Bakanlığı mevzuatları doğrultusunda; Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uymak ve etkinliğini sürekli iyileştirip geliştirmek, hasta ve çalışan güvenliğini sağlamak, hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutmak, bilimsel veriler doğrultusunda güvenilir, ekonomik, hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti sunmaktır.

YÖNETİM TAAHHÜDÜ

  • Kalite politikası ve kalite hedeflerinin oluşturulduğunu ve bunların kuruluşun stratejik yönü ve bağlamı ile uyumluluğunu, düzenli olarak gözden geçirileceğini,
  • Kalite şartlarının, kuruluşun iş süreçleri ile entegre edildiğini, sürekliliğinin sağlanacağını,
  • Süreç yaklaşımı ve risk temelli düşünmenin teşvik edildiğini,
  • Kalite Yönetim Sistemi için gerekli kaynakların sağlandığını,
  • Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarının amaçlanan çıktılara ulaşmasının sağlanmasını,
  • İyileştirmenin teşvik edilmesini,
  • Her düzeydeki yöneticilerin Kalite Yönetim Sistemi konusunda destekleyici bir tavır sergileyeceğini
  • Bilimsel ve teknolojik gelişmeler ışığında izleme, araştırma, program geliştirme ve yürütme vb. faaliyetlerini tarafsızlık, gizlilik ve doğruluk ilkelerine bağlı kalarak yürütmeyi,
  • Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.

Güvence altına alır.

  

29 Temmuz 2022